21 januari 2011

blev en promenad på 3 timmar igår, det var ett helt underbart väder. vi gjorde affärerna i eslövs stad, mio o jag=) köpte en helt underbar tunika på kappahl, när ska jag ha den på mig tro??? är ju inte precis så att man klär sig snyggt när man går här hemma själv. blir oftast mjukisar, fast det är ju skönast ändå=) sen gick vi hem till mamma o fikade, en riktigt skön dag helt enkelt=) såna ska vi ha många av nu i vår=)

idag har vi mest hängt i soffan, lill killen har varit mammig o bara velat sova i mina armar typ. har han legat för sig själv o gymmat så har jag hastat in i duschen, röjt undan i köket o fixat lite. nu ikväll har martin o jag käkat god thai kyckling o till efterrätt glass o maränger, såå gott=) kollar lite på lets dance nu. min favo är hannah graaf, mest för att hon verkar vara en så go människa o figge norling, som dansar riktigt bra=) beställde hem säsong ett av glee igår, det är ett himla suveränt program. bra story o fräsig musik, längtar tills jag får hem den. kolla in om ni inte gjort det innan=) ett tips från mig=)

vet inte vad vi ska hitta på i helgen, något skoj hoppas jag. är man mkt hemma i veckorna vill man gärna ut på helgen o göra något skoj=)

idag fyller mio min mio 4 veckor, min lilla kille...såna framsteg han gör. är riktigt stark i nacken, ler gör han oxå, fast tror inte det är med meningen, hihi=) det är härligt när han ligger i min famn o vi tittar varandra i ögonen, han har så klok blick, det är kärlek<3<3<3


*Puss min älskling*



Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskade lilla Mio ( och Nina, martin och kitty hihi). Underbart att bloggen lever igen. Kul att läsa om den lille när man är så lång ifrån! <3



Är ni hemma på söndag? Ska på kalas till mamma vid ett, tänkte om vi bara kunde titta förbi hos er innan kanske?



KRAM<3

2011-01-25 @ 22:12:29
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: jessica

Älskade lilla Mio ( och Nina, martin och kitty hihi). Underbart att bloggen lever igen. Kul att läsa om den lille när man är så lång ifrån! <3



Är ni hemma på söndag? Ska på kalas till mamma vid ett, tänkte om vi bara kunde titta förbi hos er innan kanske?



KRAM<3

2011-01-25 @ 22:13:45
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0