17 januari 2011

natten blev bra, thank god=) matning vid 2 o halv 6 är helt ok.

idag har vi varit hos gammel mormor olly. älg kallops blev vi bjudna på, mkt mkt gott. hämtade även hem dop klänningen som vi snart ska få användning för=) den har jag, min bror o kusiner haft när vi har blivit döpta o nu är det min lilla killes tur=) klänningen är gjord av min mormors mors brudslöja, en slöja som även mormor hade vid hennes bröllop. fint ska det vara=)

 snart kommer martin hem, köket ser ut som f*n o ingen middag står på bordet. det är bara att konstatera att mina husfru feelings ännu inte infunnit sig. köket är snart fixat, värre är det med middagen!!! vill så gärna ha middag klar till mitt hjärta varje dag när han kommer hem från jobb, men har noll inspiration på matfronten. tror jag får googla rundor efter recept. om ni har något bra, får ni mer än gärna dela med er=)=) det är ju martin som är kocken i denna familjen, själv går jag mest o funderar på att baka muffins, kakor o fixa till en sats rocky road som jag aldrig har provat=)

 igår gjorde jag något som jag till o från funderat på i ca 5 år...jag tonade mitt hår brunt. jag har inte vågat innan, men nu resonerade jag såhär, jag har vågat att föda barn, då ska jag väl bannemaj våga färga håret brunt!!! sagt o gjort, det fixade jag bra, jag blev nöjd, eller nästan...vill ha det mörkare. men det ska jag snart rätta till=) tänk nåt som jag har gått o tvekat på så länge, faktiskt blev riktigt bra. vilken mes jag är, hihi=)

nu är det handboll i detta hem, ska dra ner filmduken, så det känns som jag är där o hejar fram sverige till seger, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0