10/9-2010

nu e de fredag igen, så så skönt! sitter i soffan o slappar. har gjort saker på kvällen hela veckan, så skönt med en stilla stund=) en dag var angelica och evelina här. vilken fin tjej hon e, ja båda 2 så klart=) men lilla e, hon skrattar o ler o pratar med en, o hon e bara 4 måndader. såna framsteg en bebis gör. vi hade beställt kläder från hm tillsammans o lite kom nu i veckan. så det första till vår bebis har vi nu köpt=) en super gosig overall m öron o svans, bebisen kommer se ut som en ullig björn=) 3 par byxor o en mjuk kofta. men man känner sig många gånger som ett frågetecken när man ska handla, vilka storlekar, känns konstigt att handla till någon som ligger som en fisk i magen, hihi=) känner bebisen sparka nu o det är de bästa stunderna på dagen, när jag ligger med handen på magen o känner den lille trycka på=)

vi har oxå varit duktiga o fixat våra garderobsdörrar. nu är de ny tapetserade med en underbar tapet med fjärilar o blommor på. 

är nog inne i en ny trötthets period nu, klockan e lite över tio o jag vill bara gå o lägga mig, hihi! jag som ska ut o dansa o "festa" om nån vecka, hur ska de sluta? tjejerna får leda mig hem vid elva så jag får nanna kudden=)
kram o go natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0