28 oktober 2010

idag har årets första clementiner inhandlats. har mumsat i mig 2 st o det luktar härligt av jul nu=) oh va jag önskar det var december nu, fast om bara en månad är det första advent=) innan julen är här kommer många roliga saker att hända=) vad vore livet utan saker att se fram emot=)

har köpt lite fler julklappar idag, dressman hade 40% rabatt på hela sortimentet. yeay=) man får passa på att fynda. tar man lite i taget redan nu, slipper jag springa runt som en yr höna i december. springa är väl kanske att ta i, vagga är kanske mer lämpligt=)

har fixat med min halloween pumpa idag, ett måste i höst mörkret. de blir så himla fina. har inte hunnit fota än, men en bild på förra årets får duga=) Happy Halloween!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ha handlat lite julklappar. Har inte börjat ännu men det är på G. Lika bra. Mmm clementiner är gott. Har vi haft hemma ett tag nu. Synd jag eg inte tål de så bra:S Hälsa mannen! kram

2010-11-04 @ 09:35:16
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0