17 november 2010

fy kattsingen för att vara sjuk. har legat deckad sen i söndags kväll. förutom en stund på jobbet i måndags. trodde ju helt klart att jag var frisk nog för att jobba, men ohh no vilken miss att köra dit. man måste inse sina gränser!!! fast ibland e det svårt, spec när man har akut personalbrist!!! minns inte min senaste sjukdag, så jag ska iaf inte klaga på att jag e sjuk ofta, o det är ju skönt=) börjar känna mig lite piggare, kan ju vara för alla c vitaminer jag tryckt i mig de senaste dagarna=) i love clementiner!!!

sitter i soffan o känner lilla kotten buffa rundor i magen, det är så häftigt=) idag är det 54 dagar kvar till beräknad förlossning. så spännande=) idag fick vi tid för ultraljud nr 2=) ska bli kul att få se hur han har växt. ja nu kan man knappt vänta tills han har kommit ut. fast julen ska väl få passera först?!? nyår oxå hoppas jag=) redan nästa helg är det första advent, jag hoppas jag ska hinna baka lite lussekatter tills dess, ett måste nu när det snart är jul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0