23 mars 2010

tisdagen har varit såå slö, kan kanske bero på att jag satt uppe till 00.30 inatt o fick naglarna fixade=) först gjorde jag marias o sen gjorde hon mina, mkt fint blev det. rosa tippar med svarta dekorationer.
blir inget långt inlägg, ska gå o lägga mig nu o ssoooovvvaaaa=) hoppas inte att någon jäkla telefon försäljare ringer inatt oxå, för det gjorde det igår, typ kl 02.00. inte så kul.
god natt<3<3<3



oh vad jag längtar till thailand, har ni möjlighet åk dit...o ta med mig som guide, hihi=)
vi försöker lista ut om vi ska lägga våra semesterdagar på Sydafrika eller Thailand, hmm svårt val=) antingen billigt paradis eller exotiska savann djur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0