20 mars 2010

min älskling är bäst, igår var han ledig och då tog han tag i "projekt sovrum". ända sen vi flyttade in och målade vårt sovrum för första gången för ca 1,5 år sen har vi velat måla om det igen=) första gången blev det inte alls som vi ville och vi har inte orkat ta tag i det förräns nu. efter thailand har jag haft en massa ideer o ny inrednings energi. martin målade iaf om rummet igår, jag slapp hjälpa till, skönt=) nu kan jag börja inreda, det mesta vi har där inne e ju nytt men lite mer saker ska inhandlas. bla en till rund matta, tavellister, spegel, ramar, kanske ett överkast, tapeter till garderoberna. men bara genom att måla om rummet känns det sååå mkt bättre=) så imorgon drar jag o pappa nog ut på en shoppingrunda, svågetorp nästa=)




det finns en bildlek, typ vad hör inte hemma bland dessa bilder, kan Ni gissa vilken jag menar=) ser ni mina älskade morgonskor? kitty o thailands grisar, de sista är köpta i bangkok för ca 25 kr, billigt o bra=) det lilla bordet med ordet KRAM på, är köpt på loppis för 10 kr. jag älskar det o martin hatar det. han sa igår att han skulle kasta det ut från fönstret, då sa jag att jag gör slut o flyttar genast härifrån om det händer=) jag gillar den gamla stilen o han e mer inne på nytt. jag säger, han e expert på träning o jag e "expert" på inredning. expert e verkligen att ta i, men jag måste bestämma, han kan säga vad han tycker men oftast blir det som jag vill, hihi=)
jag vill ha en lyxig taklampa, vet att ullared brukar ha snygga, men dit vet jag inte när jag kommer nästa gång=( har föreslagit för martin att vi skulle hyra en stuga där uppe en natt, lixom som en mini semester, men då höll han på att svimma=) nån gång i vår ska jag iaf dit.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är visst inredningsexpert;) så duktig så!! Jag brukar också få som jag vill i hemmet tillsist haha. Jag vill också till Ullared. Kan ni inte komm till oss en helg eller vardag när ni och vi är lediga? så kan vi ta oss en tur dit och kanske grilla hos oss på kvällen? (tänkte när våren kommit på riktigt i april, maj). Hade varit mysigt=) kul att du börjat träna dans, är kul! KRAM till dej min vän

2010-03-21 @ 10:16:56
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0