21 januari 2010

då var det dan före dan=) sista dagen på jobbet är gjord. var en sorglig dag på jobbet idag, sista dagen som ida(the boss=) och jag jobbade tillsammans. när jag kommer tillbaka har hon börjat på nytt jobb, men tack vare det får jag en möjlighet och blir butikschef hos oss. en möjlighet och utmaning som ska bli skoj och inte minst väldigt lärorik=)

idag har vi tvättat, handlat och haft besök av min fina vän angelica. hon ska ju få en bebis om några månader och är så himla fin i sin mage. kände på den idag, så mysig=) blev snack om barnvagnar och elräkningar, vuxen ja visst, hihi=)

morgondagen är full proppad med stuff to do....
*fixa mina naglar
*växla pengar
*packa, har inte packat en pryl än så länge=(
*städa
*posta brev

nu ska jag nog börja samla ihop lite kläder, blir det ingen uppdatering imorgon får ni alla ha det så bra. jag hoppas vår resa går bra och att jag kommer hem i en del, igen i februari=)

vågar inte lova en daglig uppdatering från thailand men har öppnat en sida på resedagboken.se
mitt namn där är NinaEvelina.

kramar till er alla<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

åh ska du bli bc =) gud vad stort, grattis =) var ska din chef jobba med nu då? =)



ha enunderbar resa =

2010-01-22 @ 11:22:14
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0