25 februari 2010

idag började bok rean, jag som älskar böcker va såklart på plats! gick där en stund innan jobbet började, fick med mig en tung påse därifrån. 8 stycken blev det=) 1 orkidee bok, en kak bok, 1 inredningsbok, 2 st deckare, en bok av david batra, den heter typ den som inte plockar bort luddet ska dö=), en bok av andreas carlson i idol juryn, osså skönhetsskolan i kabul. så nu har jag lite att läsa ett tag framöver.

efter jobbet var det dags för ett träningspass, det var himla nice. första passet sen innan thailand, nu e vi igång igen!!! jag var brunast(förutom martin) på gymmet, härligt=)=)=)

imorgon blir en lång men rolig dag, först jobb såklart=) sen är det genrep av melodifestivalen i malmö, kul kul kul=)=)=)

god natt<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0