29 augusti 2010

nu har hösten verkligen dragit in, kyligare dagar, mer regn o rusk o mörkt strax efter 20. men som jag gillar det=) det innebär mer tid inne, fler mysiga kvällar med massa ljus tända, jag o hjärtat e hemma o fixar, mer tid för pyssel o bara sitta under en filt o titta på tv. ja va finns det inte att gilla, jag diggar tom regnet=)=)=) jag har haft en fin sommar med mycket roligt som har hänt. nu säger jag hej till hösten o allt kul som e på gång! jag startar "hösten" med en film, Bridget Jones, vet inte vilken gång i ordningen som det är jag ser den. men himla bra är den, även om det finns risk för många tårar kommer att rinna, snyft snyft=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0