25 april 2010

nu har snart ännu en helg passerat. fredag till lördag passade jag tilde, 6 år. det har varit skoj, vi har haft pysselmaraton, har gjort så många kort, krya på dig, grattis på födelsedagen o till bebisen, alla som fyller år inom typ 4 månader är jag klar med, bra=) vi har fixat naglar, passat vera, gungat, käkat tacos o haft fredags mys.
så igår när hon blev hämtad kl 18 blev jag bara sååå trött, vi käka en underbart god middag, sen hoppa jag i säng o sov till halv elva idag, sååååå skönt! idag har jag städat o fixat lite, sen en prommis till martins jobb i det fina vädret. nu e jag så trött igen, gäsp!!!! ska ligga i säng om en halvtimme, kanske börja på någon ny bra bok=) veckan som kommer är lite halv skön, fredagen är ju lite kortare, med betoning på lite, en timme mindre jobbar jag, men det kommer va helg känsla redan då, typ helg feeling redan på torsdag ska jag köra på=) helgen ser jag fram emot, vi får halmstad besök av det fina paret emma o janne, jag hoppas ni e sugna på dricka, för det e jag, hihi=)=)=) ja saft såklart, den nya fun lighten e riktigt god, jordgubbe, pomegrante, mums mums!!! nä dags att rensa katt lådan=) kramar<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser mycket framemot lördag;) Den saften lät god! får höras om tid och så! KRAM

2010-04-26 @ 11:29:15
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0