15 september 2009

god morgon sköna dag. uppe med tuppen, 9.00=) har precis bokat biljetter till en av veckofinalerna i idol. ska bli himla skoj att se=) hoppas att de gör bra ifrån sig den dagen vi ska se dem.

idag kommer min vän maria hit. vi ska göra naglar på varandra, så det lär ju ta hela dagen=) vet inte vad jag ska ha än, samma sak varje gång...för mkt att välja på=) klarade mitt prov i fredags, så nu är jag diplomerad nagelteknolog. känns himla bra ska ni veta=)

nu frukost, mums mums!!!

Kommentarer
Postat av: monica

grattis Nina

2009-09-15 @ 21:00:25
Postat av: sofie & liam

grattis vad roligt =)

2009-09-16 @ 09:37:09
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0