21 oktober 2009

onsdag kvällar e tv kvällar. först greys anatomy och efter det true blood=) jag sitter i sängen och martin kollar fotboll i tv rummet. tur att vi har två tv apparater, annars hade det blivit en fight om vilket program vi skulle se=)

idag hade jag inne en kille som friade till sin tjej för typ 2 v sen. han valde ringarna och överraskade henne med att gå ner på knä, hon sa ja men hennes ring var för stor. han tyckte oxå att hans ring var too big. FAST vi har provat o kommit fram till att en 18 passade honom bäst. men nej han skulle oxå storleksändra till en 17.5. jag skickade ringarna och de kom tillbaka idag. killen kom o hämtade dem, o nu fick han ta i för kung o fosterland för att få ringen över knogen!!!! what to do? sa till han att gå till apoteket o köpa glidmedel, haha=)=)=) jag menar han skulle ju lyssnat på mig, jag jobbar med det...men nej, nu får han stå ut med sår på ringfingret ist=)

på lördag ska jag ha lite invigning på min salong. någon som vill ha sina naglar fixade, så kan jag göra det då=) säg bara till! är tjejdag på hälsostudion så får passa på att marknadsföra mig=)
nu är det dags för sängen, 7.30 imorgon har jag kund. jag hoppas på glitter=)

söndag 21.00 sitter jag garanterat framför tv, det är love actually på trean. en av mina favoriter<3<3<3

go natt<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sofie & liam

hahaha men vissa kunder är för roliga. Vi har också sånna hela tiden ;)

Glidmedel var ju ett bra tips. ;) Ofta säger kunden själv " ja men ja får köra med tvål & vatten" :P haha!



& vad roligt med lite invigning =) Synd att jag jobbar, hade varit skoj o se hur du har det =)

kramis

2009-10-22 @ 09:51:04
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att du har öppnat ditt eget nu=) det kommer gå så bra så! Snart får janne sitt schema så vi keep in touch! Trevlig helg kram emma

2009-10-23 @ 23:32:47
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0