1 oktober 2009

idag invigde jag mina nya uggs, ohh så sköna. var vitt på taken i morse när jag gick upp, så det behövdes lurviga skor idag=) jobb, träning o en dusch senare sitter jag parkerad i soffan. martin måste snart gå o lägga sig...jag har nämligen bokat in en tandläkartid till honom imorgon, 7.20 på morgonen. den enda dagen som han är ledig denna veckan, hihi. så jag är inte så poppis just nu. men va kattsingen man måste gå till tandläkaren iaf en gång per år.

nu är det höst and i love it=) kallt o regnigt var dag, det enda som jag tycker är trist är att det blir mörkt så tidigt. 6 månader till, sen kommer ljuset igen, hihi! ett plus med hösten är att många bra tv program startar nu, tex greys, desperate housewifes, true blood, så har man inget annat att göra kan man ju kika på tv, iaf på vardagarna för helgernas utbud suger. en sak som gör hösten ännu lite bättre är om man har en härlig resa att se fram emot i sisådär januari, februari=) för vår del blir det thailand, först martin o jag själv i några veckor, sen kommer pappa, tobbe + flickvän och sis med sin familj. där ska vi fira pappas födelsedag. ska vi slå på stort kan vi ha ett 120 års kalas då både jag o sis fyller något med 5 nästa år= 60+35+25=120 o älskade farmor blir 85<3

imorgon är jag ledig, då ska vi göra malmö=) kram o god natt<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0