3 november 2009

tisdag kväll och min plats är i sängen, datan i knät och väldigt snart desperate housewifes på tvn. jag tog ett bad innan, med en massa bubblor, precis som man hade när man var liten=)

är inne i en lugn mys period, ja det är jag väl resten av året oxå men nu är det extra härligt väder att vara inne i=) det är typ jobb, träning, salongen och familjen som gäller. jobbar förtillfället bara dagar, måndag till fredag, inga helger och de är sååå skönt!!! ja såklart nagelkunderna har jag ju när jag inte jobbar på det andra jobbet, men det är så kul, hade gärna fixat naglar hela veckan lång=) nu senast gjorde jag marmorering i lila, vitt o svart på mamma, de blev jäkligt snyggt, men lite för poppigt för henne sa hon=) kan det vara åldern som spökar, hihi=) till helgen ska jag fixa farmors naglar och hon är 84 bast=)=)=) undra vad hon väljer=) köpte stickers med döskallar i helgen, kanske dem, hihi! hon ska på dop fest nästa helg så det är väl klart att farmor ska ha snygga naglar, haha=) 

nu ska jag se om jag kan få till några snygga visitkort, wish me luck=)



Kommentarer
Postat av: Fia

Híhi, tror Channe passa jätte bra i sina nya naglar :)

2009-11-04 @ 19:40:10
Postat av: Fia

Híhi, tror Channe passa jätte bra i sina nya naglar :)

2009-11-04 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0