28 november 2009

igår var en av de bästa kvällarna nånsin. vi var och såg idol och det var sånt jäkla ös. 12000 personer, vilken energi och vilket tryck. vågen gick runt arenan ca 10 gånger i rad, det var som man blev idol drogad=)=)=) svårt att förklara känslan om man inte var där, men jag kan säga att jag tyckte det var bättre än madonna o henne har jag varit o sett nu två gånger. och det säger inte lite! det var rätt att mariette fick lämna, låtvalet är allt! hon är kanon bra, men de andra gick rakt in i hjärtat!!! för min del står det nu mellan erik o calle. men tyvärr tror jag att nästa man att ryka är calle och sen står det mellan towe och erik, ja båda är bra, men det är erik som ska vinna, ja enligt mig iaf=) förutom det ni fick se i tv så sjöng även eddie,reza, rabih o erika. eddie var riktigt bra, precis som när nu pressen är borta, då kan han släppa loss och rabih i u are not alone, hans vackra ögon, ja han e himla bra helt enkelt=) vi såg även daniel da silva, kände oss som bönner i storstan på kändis spotting=) jihde(stavas det så=) är ju rätt snygg live. innan på dagen var jag på make up store i lund och fick en riktig kändis sminkning. jag kan nog säga att jag har aldrig varit så snygg, hihi=) köpte en pensel som man ska lägga foundation med, testade det imorse och det gick över förväntan. en riktigt bra grej=) ja så gårdagen var magisk!!!

jag tog före och efter bilder på sminkningen, men före bilden ska jag bespara er, haha....vilket blekansikte!

                          


klockan är sent men ska ändå fortsätta med julfixandet en stund till, alla stakarna o julgardinerna i köket är uppe. ska mest snygga till nu, innan alla tomtar ska upp om nån vecka=) nu är julen här och tiden kommer att gå himla fort, bäst att börja njuta i tid!!! imorgon är det dags för julskyltning och raketer i stan, ett säkert kort att julen snart e här!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0