22 november 2009

då var en härlig helg snart slut. igår körde vi till halmstad för att hälsa på emma och janne. det var riktigt trevligt. tjejsnack för oss o herrsnack för våra äldre män, hihi=) tack till er för 2 fina dagar,jag hoppas vi ses snart igen!!!

sen vi kom hem innan idag har vi inte gjort många knop. jag har dock börjat på en väns födelsedags present, hon önskar en tavla som jag har gjort o det är ju klart att hon ska få det=) och faktiskt tror jag att den kommer bli riktigt bra. jag är ju absolut ingen konstnär, jag är en pysslare som har haft turen att få till 2 stycken riktigt fina tavlor, och det ser ut som det blir en tredje fin tavla oxå=) jag vill fylla hela huset med tavlor=)

ikväll är det bridget jones på tv, inte första gången den visas precis, men den är ju himla bra.
go kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv=)

2009-11-26 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0