2 maj 2009

jag fick tid till tatuering hos stina, shit så nerös jag blev nu....ohhhh!!!!!!!!!!!!! tur det är ett tag kvar=) hon e ju så popis att hon väljer det hon vill tatuera, o jag blev en av de lyckliga=) hade hon inte valt mig så hade det varit ödet som inte ville att jag skulle ha en tatuering just nu, men ödet ville annorlunda! vem vill följa med o hålla mig i handen, hihi=)=)=)

nu ska jag skutta i säng o läsa en bra bok. imorgon e det jobb som gäller, vår fina affär firar ett år på center syd, grattis Hallbergs Guld=)=)=)

kramar o god natt<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

ååååh kul :D

vad blir de? fjärliar på underarmen?

2009-05-03 @ 12:04:39
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

åh, härligt. Vill också. Avvis ;)

Vad ska du göra för något? =)

2009-05-06 @ 12:35:26
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0