12 maj 2009

hej alla! vilket underbart väder vi har. va o fikade hos mormor i hennes trädgård innan, det var lovely=) e ledig idag, har varit o handalt med martin, skjutsade mormor till doktorn, jag va i stan o shoppade upp ett presentkort=) bestämde träff med angelica till lite senare idag, vi ska promenera till deras nyköpta hus, ska bli jätte skoj att se, tänk ens bästis sen 24 år har köpt hus, vi blir äldre o man gör mer vuxna saker, hus o barn e nog det största.

köpte ett te idag som jag har läst om någonstans, friggs med rabarber o vanilj. jag hoppades så mycket att detta skulle vara teet för mig, glad i hågen värmde jag vatten i den snyggaste koppen jag har=) satte mig till ro i soffan, väntade på att det skulle svalna o sen skulle jag smaka. jag var förväntansful, tog en sip o än en gång har jag kommit fram till att te bara smakar damm vatten, fy va dassigt det är!!!

nu ska jag käka tacos, mums mums! o ikväll sitter jag bänkad kl 21:00 framför tvn för delfinal i eurovision=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0