9 mars 2009

sitter i sängen under mitt fluff täcke. har precis kollat på project runway, det gillar jag. talangfulla kreativa människor som gör fina o ibland mindre fina kläder=) idag var min favorit Suede o han vann. o nu börjar sex and the city, tusan. jag som skulle släcka tidgt idag, aja direkt efter detta=) jag e natt människa o är lätt uppe till 3 om jag kan, men det passar inte alla dagar. det är skönt att jobba dag o komma hem tidigt, men det är trist att gå o lägga sig i tid för att vara pigg o gla klockan 8 på morgonen. tur då att vi inte öppnar förräns 10=)

idag började min fixar vecka=) en vecka då jag bla ska rensa ALLA mina garderober, en hög för sälja, en för spara o en för slänga. detta kom jag på igår, pigg o gla med en massa energi. imorse sa jag till martin vid frukosten att jag nog struntade i den där fixar veckan, haha! men nä bannemaj, imorgon börjar jag, det är skönt att rensa ut, speciellt bland alla de där kläderna som hänger i garderoben som man aldrig använder, men tror att man ska göra det en dag, yeah right. o gör man plats o sen säljer dem så har man ny plats i garderoben o pengar att handla nytt för=) kan ju inte bli bättre. efter vår resa ska jag in till esplanaden o sälja så det ryker, det gick ju jätte bra sist=) är ju aldrig fel med lite extra pengar, speciellt som ullared is coming up=)

sweet dreams<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0