31 mars 2009

nu e vi hemma igen från härliga spanien. sol semester e himla härligt! komma ifrån vardagen nån gång ibland, ha en massa tid med sin älskling, slappa på stranden, duscha o piffa till sig inför middagen, som man by the way inte behöver laga själv=) lite shopping varje dag gör ju inte ont i magen heller, hihi=) men det är oxå skönt att komma hem, få träffa sin familj o hårbollen kitty, va hemma i sin lägenhet, slappa på sin härliga soffa o som jag ska göra nu kolla Sex and the city. man kommer hem med ny energi, snart e det vår o varmare o det gör ju inte saken sämre=) livet leker helt enklet=)


här e lite blandade bilder...från flyget, strandpromenaden, en papegoja, nina i poolen, jag gör en "emma"=), några vackra blommor, utsikten från vår balkong mm. vad hade man gjort utan sin kamera??? under denna resan knäppte jag strax under 400 bilder=) o nu ska de framkallas så jag kan göra ett riktigt fina album av det=) halva nöjet av resan, att få pyssla med bilderna efteråt.

förresten läste jag en såååå bra bok på stranden där nere, den heter "Livets aviga och räta av Kate Jacobs" köp den om ni vill läsa något bra, finns på cdon i pocket för 39 kr, billigt=) den ska dessutom filmas med julia roberts i en av rollerna.

I LOVE TO READ=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt ni ser ut att ha haft=) haha ja såg allt att du gjorde en "emma". Vill också åka, men som du säger så börjar ju värmen strömma in nu=) längtar till sommaren. Vi får ta å ses snart! Stor kram till dej

2009-04-01 @ 22:58:13
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0