27 mars 2009

annu en het dag pa teneriffa=) sol, sol o sol. vill inte hem till kallt o tradit, va har ni for vader dar hemma tro???

igar trodde jag att jag hade dott o kommit till heaven of bags...en affar med massor massor av vaskor, ohhh jag vill ha, typiskt man inte har med sig nagon som forstar mitt beronende, hihi. men imorgon bannemaj ska jag dit o kopa en rosa frans vaska o ett par glitter skor ska jag ha o en underbar lampa har jag hittat o en toppen fin fotoram=)  annars under resan har vi spenderat typ under 2000 kr, tack halvpension o generosa svarforaldrar=) sa nagot kan man val unna sig da, haha=) nu ska vi strax kila upp pa rummet o hoppa i sang, men forst lite skvaller fran en nyinkopt engelsk tidning=)

sov gott vanner, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0