23 juni 2009

jag är inte sjuk, men ändå tillräckligt "sjuk" för att bli skickad till doktor. måtte jag få tid snart o inte en dag när jag går i skola eller e på semester, för då väljer jag bort farbror doktor för något mycket roligare=) man känner sig som vanligt, men just nu känns det som kroppen spelar en ett spratt. jag e iaf mer stressad nu än innan jag fick reda på min lilla åkomma. man ska inte klaga, kunde varit mycket värre...men det skakar trots allt om en lite.

nu ska jag sätta mig ner med min rosa kalender o skriva in allt skoj som händer, bla.....
*biopremiär med jessica, som jag längtar=)
*jag ska passa mina systerbarn, Simeon o Ivan nästa vecka. playground trollsjön here we come=)
*blir det nån utgång på lördag tro=) får ju passa på att umgås med louise innan hon pyser till sydafrika igen.

en rolig sak som hände med louise var på midsommarafton, hon hade precis dragit ner gallret för att räkna kassan o sånt inne på albrekts guld. precis när gallret är nere, så försvinner strömmen från center syd. det var ju ett himla oväder med regn o åska. iaf hon sitter fast inne i butiken, inget ljus, ingen telefon som funkar, bara mobilen med lite batteri. jag var hemma men det blev många samtal i att försöka få ut louise därifrån. hennes mamma ringde mig, hon ringde polis. efter många om o men kom hon ut, efter 3 timmar instängd. nu skrattar vi åt det hela. hon e go louise=)

 
anette o louise, in action i ullared, vårt paradis=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ninis! Vad är det för åkomma du dragit på dig? Nu blir jag orolig. Hoppas du mår bra!! stor kram till dig

2009-06-24 @ 11:01:20
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0