19 juli 2009

första lediga dagen sen jag vet inte när. tog sovmorgon, sen har det gått i ett med tvätt, handling, läsa till provet, pussa på kitty som vi ska lämna till ida som ska passa henne när vi är borta.

fredagen var toppen, anette var med mig i skolan, fixade hennes naglar, de blev så jäkla fina=) gjorde halva tippen lila med glitter o den andra halvan med lila färg gele o sen en silvrig linje i mitten. ska visa bilder sen en annan gång. när vi var klara där körde vi hem till mig så fixade hon mina naglar, hujeda mig va granna de är. mörk rosa, ljus rosa o silvrigt glitter som man drar till flames ner mot fingret. vid 7 på kvällen körde vi till staffanstorp o fyndade nagelpyssel så himla billigt. så nu har man så man klarar sig ett tag.

nu måste jag öva till provet, måtte jag klara det!!!! wish me luck=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0