12 juli 2009

här e en lite halv kass bild på min marmorering jag gjorde i fredags, lila, svart o vitt, himla fint blev det....=)


här e monicas naglar jag har gjort idag, förutom fransk manikyr valde hon rosa stenar till, ur tjusigt=) my god så kul det är att göra naglar. kommer sakna det under mina 2 semester veckor=(


efter middagen ikväll mötes jag av detta utanför vårt vardagsrums fönster, gissa om jag vill göra detta nu, jjjjjaaaaaaa=)


9 stycken ballonger flög förbi oss i alla dess färger, för varje en jag såg så skrek jag mer o mer, haha=) jag tycker de är sååå himla häftiga.

nu ska jag lägga mig i sängen med flecce morgonrocken om mig, jag fryser...brrr!!! sweet dreams<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0