10 juli 2009

vilka fynd man kan göra på tradera. budade precis hem 5 st penslar för typ 45 kr. penslar som man använder när man gör dekorationer på naglar. vet ju inte kvaliteten, men när endast en pensel på skolan går på 250 kronor, så kan detta vara värt ett försök. bjöd även på rhinestones med hjärtan o vanliga små runda, så nu är jag redo för att blinga era naglar tjejer=)=)=) idag på skolan gjorde jag marmorering i färgerna vitt, lila o svart. det blev så fint. har bild, men batteriet är på laddning, så det får vänta. ikväll har jag gjort glitter tippar på mimmi med mitt nyinköpta glitter, think pink heter färgen o passar mig alldeles utmärkt! nästa kund har jag inte förräns på måndag, men vill göra nu i helgen. fast är väl rätt bra att man är lite ledig från det oxå. jobbar ju ändå på mitt vanliga jobb nu i helgen, så det är ju inte att jag inte har att göra=) mamma ska med mig på skolan på tisdag o vara min modell o på fredag kommer anette. kommer bli en rolig vecka. plus att jag o jessica ska gå på harry potter premiär på onsdag, det längtar jag definitivt efter=) käka något gott på mormors bageri, snacka o bara umgås, det ser jag fram emot=) men det som jag ser fram emot mest just NU är sängen=)=)=)                                                    *G*O*D* *N*A*T*T*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0