1 juli 2009

Sitter o små snyftar för mig själv här i soffan. Kollar på programet So u think u can dance, det är sååå bra. Nu får de reda på om de gått vidare till topp 20 eller inte. Jag blir så lycklig för deras skull när de går vidare=)=)=)

Nu kom hjärtat med en skål jordgubbar till mig, 3 liter på två dagar har jag lyckats trycka i mig. Tur det är nyttigt o så himla gott=)

Nu måste jag dra ihop en att göra lista för de närmsta dagarna. Ska fixa tårta till en födelsedagsgris, hinna med tre kunder o jobba på Hallbergs, starta företag, fixa färdigt i min lokal, ha middag här med syster, pappa o små kidsen, födelsedags present till en tjej som har allt ska inhandlas, hinna upp till vårdcentralen o kolla mitt blodtryck, o träffa min kusin som kommer ner till oss på fredag=) Det är skoj att ha att göra, men ibland känns det som allt händer på samma gång. En eller två gånger om dagen tänker jag på vår stundande semester, sol, bad, varma vindar, bra böcker, lite nice shopping nånstanns i Medelhavet. Ja ja Rhodos då, såklart=) Nästa år får det bli en resa nån annanstanns, kanske att man rentav stannar i Sverige. Den som lever få se.

Dags för sängen nu, go natt, sov gott=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du ska starta eget:D Det kommer nog bli kanonas! Jag längtar tills du ska fixa mina naglar!!=) ha en bra dag. kramis<3

2009-07-02 @ 09:59:12
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0