24 januari 2009

hej hej. nu e de helg, hå hå va skönt! jag e ledig o de e hjärtat med=) har spenaderat några timmar i eslöv city idag, snackat med angelica, kollat efter glas som vi ska köpa, jag har köpt present till pappa en sodastreamer o sen har martin o jag inhandlat en bakmaskin. så nu ska de börjas baka bullar o bröd=)
ska alldeles strax börja piffa till mig inför kvällen, vi ska iväg o bowla...jag gillar bowling, minst 5 strikar ska jag göra ikväll=) så på med lite glitter ögonskugga så kan kvällen börja=) kanske platta håret oxå tom=)

vi sitter här sidan om varandra,hjärtat o jag, han med sin data o jag med min. han bokar en resa åt oss, yeay=) så i slutet av mars bär det av mot varmare vindar, nämligen spanien o teneriffa. är med blandade känslor som jag åker dit, vill egentligen absolut inte till kanarieöarna, precis som alla andra svenssons, men va gör man, trodde aldrig att jag skulle sätta min fot i spanien, iaf inte så länge rhodos finns=) nån som har varit på teneriffa o vet något bra om denna plats? usch usch usch!!! men det blir säkert hur bra som helst=)

ha en härlig lördag, tjingeling<3



Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Skönt att åka på semester =) Slippa det kalla här =)

Jag vet inte om jag har rätt hemnummer till dig, har provat ringa ett par gången förra veckan, men det är ingen som svarar :S

Hoppas allt är bra i alla fall. Måset ju ses snart juuuuuuuuuuuuuuu =)

2009-01-26 @ 21:38:56
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0