forts 16/2-09

jag o hjärtat sitter i soffan med varsin dator i knät o tvn igång, sex and the city på trean, oh så bra. iaf 2 datorer, 2 personer o då oxå 2 olika sorters musik från datorerna. martin lyssnar på heat, de som gick vidare i melodifestivalen, han sa precis att de kommer att vinna hela alltet. själv så e jag inne på youtube o lyssnar för tillfället på basic elemnet o touch u right now, himla bra party låt. insåg att jag inte kommer ihåg sist jag var ute o detta är katastrof, får rycka upp mig o dra ut en helg...nån som vill me? jag e alltid festsugen vid fel tillfälle, oftast när jag sitter i bilden på väg till eller från jobbet när en bra låt dyker upp på radion. då trallar jag med o önskar att jag har danseskorna på mig, lite cider innanför "västen" o några härliga kompisar att dansa med=) har oxå lyssnat på beyonce, halo o single ladies...de är himla bra=) har youtubat Larz Kristerz oxå, de är bara bäst. jag älskar han som e lite större, min gud va han e söööttttt=) mamma förstår inte min smak på män, hihi=) kommer de, arvingarna eller scotts till björkaloge i sommar, då jag där, inget stoppar mig=)=)=)


youtube e himla kul, kolla in insane workout. herre jesus va killen e grym. något att visa för killen där hemma om han behöver lite tränings motivation. ja för oss tjejer oxå för all del=) imorgon e jag jobbe ledig, tror jag ska ha en sex and the city dag, plöja igenom lite avsnitt. alltså bara slappa hela dagen i myskläder, ja de låter inte helt fel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0