4 februari 2009

när jag körde till jobbet idag lyssnade jag på mixmegapol, malmö. de satt i studion o blev tatuerade live. jag e sååå himla sugen på att göra en ny fin tattoo. men problemet är detta, jag e skraj!!!! jag vet bannemaj inte om jag vågar o vet ni vad, jag skyller på åldern, för det e väl så att ju äldre man blir desto räddare blir man för allt. dock e jag ju bara 23, soon to be 24. vissa dagar tror jag att 25 års krisen är på väg med full kraft=) men iaf tillbaka till tatueringarna, det konstiga e att jag vet hur det känns att bli gaddad då jag redan har 2 st sen innan, men man glömmer ju så fort=) men tror faktiskt att en sak att avklara år 2009 är en tatuering=) ska ta mig ett snack med louise när hon kommer hem från sydafrika, brun som en pepparkaka, om vi inte ska boka tid nånstanns. hon e ung o modig, så får väl rida med på den vågen=) annars så e min o jessicas roadtrip till malmö för några år sen minnesvärd, lite hipp som happ bestämde vi oss för att tatuera oss när vi hade en ledig dag från jobbet=) sagt o gjort så åkte vi in o kom hem med varsin ur tjusig tattoo. det var skoj=) kommer du ihåg det kompis=)  denna från la inc e en favo, älskar ugglor, men hade nog inte velat sätta en på kroppen, but i stil like it=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0