3 februari 2009

idag har jag varit en riktig husmor. jag har bakat bröd och lagat middag till min man=) en urgod paj ska jag servera ikväll tillsammans med en krispig sallad. mums!!! i brödväg bakade jag pauluns ,det perfekta brödet som e himla gott. allt e fixat i förväg, så de e bara att hälla i lite vatten o röra om, litet minus för de långa jästiderna...jag vill att det ska gå fort=) matlagning är inte min starka sida, eller rättare sagt det bli väldigt bra när jag väl gör det men intresset finns inte där så ofta=) tur då att martin är desto mer intresserad, så kan jag pyssla med mitt o det jag är bra på, typ tvätta o lägga alla prylar i lägenheten på plats. det är tur att man är olika, så får man göra det man är bra på. tårtor däremot e jag grym på, så på fredag kväll står jag med näsan i kokboken för att göra den godaste tårtan pappa kan få på sitt kalas=)



ha en härlig kväll, kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0