26 februari 2009

sitter på tvrumms golvet med alla mina skor omkring mig, har äntligen hittat dem, yeay=) de har varit försvunna sen flytten i oktober, har inte direkt behövt några av mina partyskor så har inte orkat leta upp dem i förrådet som är propp fullt med stuff! men då det händer lite roliga saker imorgon där det krävs att jag har lite hetare skor än vinter stövlar eller gympaskor så var jag ju tvungen att leta upp dem...leta eller köpa nya, hade ju gärna köpt nya, hihi, men tror inte martin håller med mig. så drog ut alla lådorna från förrådet, fick lite smått panik när jag inte hittade dem. kollar i den stora ullared påsen som hänger strax innanför dörren o jo där ligger dem, lätta o enkla att hitta=) nån smart person som hängt dem där, tvekar på att det är jag=)

nu har lönen kommit, hej o hå va de kliar i fingrarna i att få använda kortet=) igår blev det lite shopping på gina. my god va fina saker de hade där, länge sen jag hittade något där sist. iaf, hittade en klänning som ser ut som linne+kjol, super fin, tack louise för tipset=) sen köpte jag ett par svarta leggings o ett till par leggings som ser ut som stentvättade jeans, de senare vet jag inte om jag kommer att behålla, är inte van vid ljusa byxor, har bara svarta eller mörkblåa jeans. idag blev det shopping igen=) ett par svarta jätte sköna jeans o ett par brallor i kaki...mkt snyggt=) o allt från kappahl, lite otippad affär att hitta på mkt fint i o billigt var det, det gillar vi=) o sen så hittade jag en underbar väska från lindex, oh ska inte köpa mer snart, ska vi ju iväg till teneriffa o där hoppas jag finns mkt fint att handla, lite av nöjet med att resa är ju att shoppa=) vi fick taxfree katalogen igår, en parfym ska jag beställa, be delicious, det gröna äpplet you know=)

nu ska jag ta hand om min älskling, han e sjuk o ligger nerbäddad i soffan. mitt hjärta, tycker inte om att se han sjuk. hade jag kunnat byta plats med han hade jag gjort det direkt<3 jag hoppas ni andra e friska o krya o har det bra=) kramar från Nina<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0