23 februari 2009

hela vårt sovrumms golv e täckt av kläder som jag inte ens visste att jag hade, varför skulle jag börja leta efter mina bikinis ikväll, why? försökte flörta lite med martin att han skulle plocka upp det, men där hämtade jag inget=) fast nu kan jag ju sortara ut kläder som jag inte vill ha längre, som jag sen ska sälja i lund på esplanaden i vår nån gång. jag tänker alltid att jag ska sortera ut ALLT jag inte använder, men fy vad dålig jag e på det. men denna gång ska jag lyckas, hellre för mycket än för lite. då kan jag ju köpa nytt=) jag har tom fått börja använda martins garderob, jag får inte plats i min egen. nu fick jag ett klädrensar ryck, men klockan e för mycket. ska försöka komma i säng i bättre tid idag. imorgon innan jobb e de dags för träning o då måste jag vara pigg, piggare, piggast=) sov gott alla godingar<3<3<3

ps: sänder en tanke till louise som imorgon tisdag åker till paradiset Ullared, önskar jag var med=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0