22 februari 2009

söndag kväll= mys kväll med gott samvete=) har hunnit med en hel del idag. dammsugat, lite pyssel, träffat angelica, tränat 1 timme, hämtat finaste mössan hos lilla tilde, min egen gelehallon mössa=) sen blev det dusch, äta makrill mackor o nu tv kväll i sängen med bridget jones=) en himla bra dag alltså. ett bra avslut på veckan.



















här e jag o tilde i hennes gelehallon mössa o nu har jag fått mig en egen, tack faster maggan=)

igår var jag på klädparty, har något emot såna där hemma party där de säljer allt från kläder, svin dyra ljus, smycken, smink mm mm. iaf, kläderna var jätte snygga o inte alls som jag trodde att det skulle vara, provade hur många plagg som helt, till slut köpte jag en gul tunika/klänning att ha när jag åker till spanien, en vit ur tjusig tunika med broderier att ha under min snygga jeansjacka=) o såklart kunde jag inte låta bli ett jätte fint silver halsband med stjärnor på. en bra shopping dag hemma hos nån man känner, man får prova i lugn o ro, det är en hit=) 

på kvällen gjorde jag o martin super goda taco tallrikar med kycklingfärs, tacochips, creme fraise, dipsås o ost, in med det hela i ugnen ett tag, vet inte hur länge exakt, martin fixade det=) gott var det, yummie! kollade melodifestivalen, denna deltävlingen va ingen vidare hit, tyckte nog BWO var bäst, rätt så fin lugn låt. men va kattsingen tänkte EMD med när de valde kläder, ja ingen aning o snyggt var det inte. maja gullstrand, kass, sofia med den grekiska låten, nog för att jag gillar grekland, men en låt på annat språk än svenska eller engelska tycker jag inte hör hemma i svenska melodifestivalen. jag menar, grekland skulle aldrig rösta fram en svensk låt i deras schlager final, så varför ska vi? molly sanden sjunger underbart, men fy va tradi låt, sjunga om gudar o stjärnor...inget för mig, han den gamle, just det mats ronander eller nåt ja han var inte spec. bra. velvet var snygg, men lite tjatig låt, redfox något, deras låt var lite små charmig men ingen hit, fast de gick ju till andra chansen, inte dåligt...va det alla tro? petra mede var rätt så rolig, o hon hade en ur tjusig klänning på sig. på fredag e det min tur att få se en melodifestival live o på plats i malmö arena, det ska bli jätte roligt=) jag e ju lite schlager nörd!!!

nu e de dags att bädda ner sig för natten, hoppas på mkt snö o flera minus grader när jag vaknar=) kramar<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra helg=) håller med dig om melodifestivalen, en kass delfinal var det igår. Tycker verkligen inte heller att man ska delta med en låt som inte är på svenska eller engelska i sverige....! Ska du till spanien föresten?=) när då? Tell me. Ha en bra kommande vecka my friend! stor kram från Emma

2009-02-22 @ 23:45:55
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha den mössan var dööö söt :D:D:D

2009-02-23 @ 13:13:26
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0