19 februari 2009

idag efter jobbet så fyndade jag på hemtex, i löööövv fynd=) de gjorde om butiken till en hemtex outlet, kanske ett finare ord för att lägga ner butiken o det hade väl inte varit helt oväntat när det gäller center syd. iaf, allt var nersatt, jippie tänkte nina=) hittade super fina vita sängkläder med rosa o svarta blommor på, i ekologisk bomull, 125 kr styck, ord. pris 399 kr styck,  sen blev det en fin löpare i rosa med körsbärskvistar på=) jobbar imorgon oxå, får nog bli en runda då me, hihi, ett fredags fynd e aldrig fel=)

har fixat med en massa nyheter från dyrberg/kern idag...hittde en hel del fina smycken som jag vill ha...mycket vill ha mer...vill men ska inte köpa=) deras smycken e rätt dyra, men ack så fina=) vi ska iaf få varsett smycke från esprit då vi vann en tävling i julas, gratis e ju alltid gott, fast vi har kämpat oss till det=)

jag e ledig i helgen, ahh va skönt, vad ska jag hitta på....??? på lördag e de iaf melodifestivalen o såklart kollar jag på det. har bestämt att vi ska göra en egen variant av Grappa de luxe, alltså taco chips, köttfärs, några dip såser o smält varm ost, yummie!!! i denna deltävling ska både BWO o EMD vara med, kommer bli intressant. Jag ska nog rösta på BWO, tror att de har en bra chans i Europa.

nu e de dags att ge lilla hårbollen, Kitty=) lite mat innan jag hoppar i säng=)  sov gott godingar<3<3<3

Om BWO passar bättre i Europa, så hade EMD iaf fått min röst i att vara hetast, de är några riktiga godingar, hihi. Bilden är från Jägers när jag o Emma var där i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0