16 februari 2009

då va de måndag igen, härligt med en ny vecka. massa roligt som kan hända, som morgon...jag o angelica ska göra ett nytt försök i att få tag på madonna biljetter, denna gången genom att börja köa typ kl 8 där de säljs i butik. vi skall segra i denna biljett kamp=) konserter e något av det roligaste, alltid sån härlig stämning, justin timberlake har varit bäst, sen kommer madonna...86 000 personer på ett stort fält i danmark sommaren 06, de va skoj det.

i helgen var det alla <3 dag, jag jobbade, hade många kunder, kul. efter jobb blev det impuls shopping på hög nivå=) var ju tvungen att köpa något fint till mitt hjärta. kollade runt innan i veckan men hittade inget fint=( iaf kikade in på new yorker o hittade en underbar grön o vit rutig skjorta, så där ljus grön krispig färg o oj sååå fin han blev=) kvällen spenderades här hemma med mamma, anders, tobbe, malin, eddie, lasse o monica. vi kollade på melodifesivalen o hejade på måns, han va bäst, fast alla var rätt bra, utom markolio, kass!!! om lite mindre än 2 veckor ska vi kika på melodifesivalen live i malmö, det ska bli himla skoj=) hmm vem e de nu som ska vara med där...agnes iaf o thorleifs, blä!!!aja det ska nog bli bra=)

nä nu måste jag fixa till mig, snart dags för jobb, det snöar ute ohh va mysigt! ha en bra dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0