12 februari 2009

idag har varit en riktigt bra dag, såna e härliga=) började med ett lass tvätt, fortsatte med att städa hela lägenheten, damma, dammsuga, torka golv, slänga skit, plocka undan o göra fint. ibland e de skoj att städa, den känslan visar sig dock rätt sällan, hihi! nu e här så fint hemma, skönt att sätta sig i soffan o bara titta sig omkring o känna att man har det himla bra=) kitty ligger på pyssel stolen o sussar o martin sitter  vid sidan om mig i soffan<3 min lilla familj<3<3

mellan städ o tvätt har jag haft tid för lite gäster=) mamma kom först med en underbar bukett tulpaner, ett grattis på namndagen till mig, då jag heter Evelina=) sen kom fina jessica med sin henrik på en snabbis innan de skulle se vår favo johan glans här i eslöv. tänk om man hade bott nära henne, bara springa över en kort stund o snacka, de va tider det.....jessica, lgh sidan om oss blir ledig snart, blink blink=)=)=)

idag har jag bokat in något som jag aldrig trodde att jag skulle våga, gå in på denna sida så får ni ett hum om vad det är. jag har starka bevis om att jag aldrig blir bra på bild, men jag hoppas innerligt att jag kan ha fel!!! blogg.se hänger sig hela tiden...grr, kan inte lägga in nån länk så sidan kommer här ist...emelieohlsson.blogg.se.

nu ska jag kika på ett program om tuttar på tv4 fakta=) en kvinna har j kupor, my god!!! jag tror inte jag ska klaga på mina något mer efter att ha sett dessa! god natt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0