13 december 2009

en härligt trött söndag. natten spenderades dansandes till rock'n roll på 85 års fest!
Angelica 25 år Dennis 30 år Daniel 30 år<3<3<3
trots lite huvudvärk imorse=) var det bara att dra sig upp ur sängen för att rufsig i håret köra till jobbet, haha! värre med martin som nu 19.30 ligger på soffan o sover gott.  efter x antal drinkar igår, mår han som han förtjänar idag, hihi=) kitty ligger oxå i soffan o sussar, hon var nog på lussevaka igår=)

nu nätshoppar jag lite julklappar, det är himla kul=)
men gäsp va trött jag e, snart blir det nog sängen...tydligen är det min favo film på tv kl 21...the holiday, nu blev jag genast lite piggare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0