25 augusti 2009

25 augusti och vädret är fortfarande fint=) då blir kanske inte hösten så lång. har en massa att planera in, längtar tills imorgon då jag får schemat o kan göra det! att råda bot på en lång mörk tid som komma ska är att ha en massa roligt inplanerat i veckorna. jag ska bla trycka in esplanaden, ett härligt besök hos emma o janne med ullared, lite pysselkvällar o en massa träning på gymmet. osså ska vår lägenhet bli tip top innan den 1 november har jag bestämt=) o snart e de dags att börja göra julkort, hihi=)

på fredag är det dags för nagelskolan=) jag ska fixa på maria o tvärtom=) vill ha lila glitter denna gången tror jag. fast hinner nog tänka om många gånger innan dess=)
 
nu ska jag slå mor en signal o höra om hon e sugen på glass i trollsjön=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja min karl har många hemligheter han=) Ja hör av er när ni hittat någon helg som ni kan så får vi hoppas att vi också kan då! Klart vi fortfarande vill ha besök av er! Skulle va så kul. Ha en trevlig helg min vän! kramar<3

2009-08-29 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0