9 april 2009

när jag promenerade hem ikväll från bilen, klockan var nästan 21, så kom det fram 3 små söta påsk kärringar till mig, de sa Glad Påsk o gav mig ett hemmagjort superfint kort...det fick mig att tänka på när jag o jessica gick o påskade rundor i våra hoods när vi var små kottar, ahh det var tider det=) men hej de borde inte vara ute själva så sent, fy va de finns miffo på vår jord...nu senast "pussmannen" här på vårt bostadsområde!!! fast såna nötter ska inte få hindra en att leva som man vill......!!!!

Glad Påsk till er alla=) en mysig helg med en massa gott att äta väntar, too bad att man jobbar. men oj va nice sen när lönen kommer=) massa ob att tjäna in, hihi! fast lite påsk firande hinner det bli. först hos mamma imorgon med en del folk, på lördag blir det förhoppningsvis lite party o på söndag kommer sis med familj hit. så har några bra dagar framför mig=)

martin o jag slappar i soffan, jag bloggar, han kollar sin data, men mest kollar han på sex and the city på trean, jippiieee jag har fått han fast i favo serien nummer 1=)=)=) han gillar samantha bäst, o då speciellt när hon sexar loss eller säger något porrigt roligt=) annars e nog serien lite för tjejig för hans smak...men han kan bannemaj kolla lite på mina serier nu när vi har kollat champions league nu typ 2 dagar i rad o fy vad det är tradit med fotboll! tur att vi har 2 tv apparater=)

Glad Påsk<3<3<3
















Kommentarer
Postat av: Jessica

haha vi var de sötaste påskkärringarna :D

2009-04-10 @ 15:28:02
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag har också fått janne att kolla på sex and the city haha. Han gillar också samantha bäst. Hon e cool=) glad påsk! stor kram

2009-04-11 @ 22:01:54
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0