30 april 2009

happy valborg everybody, vilket underbart väder för ett majbål ikväll. hoppas bara att alla sätter säkerheten först nu när det är så torrt i gräset. själv tror jag att det blir en runda till trollsjön för att kika på bålet i den lilla sjön. o såklart en glass från våfflan=) annars har jag inget inplanerat för dagen, bara vara hemma o göra det jag känner för, alltså sitta på balkongen i min solstol med en bra bok o äta glass med blåbär, yummie!!! ja det låter som en bra plan det=) ska fixa med våra små tomat, melon o paprika plantor oxå, osså ska jag plantera morot, sallad o purjolök. allt ekologiskt såklart=)

ha en bra valborgsmässoafton=)


så här fint e mammas träd just nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0