27 april 2009

ohh har haft en toppen helg, första lediga sen 28-29 mars, så det var väl behövligt=) i lördags var jag o hjärtat i stan o shoppade lite, jag hälsade på mamma o på kvällen var det dags att piffa till sig för en kväll på stan=) angelica o ida kom hem till mig, vi snacka, diggade till carola o arvingarna=) drack cider, shots o vin, sen var vi redo för lite dans på klubb velute. taxi till stan o sen den långa färden mot dansestället=) ingen bra kombo att ha en bra bit till närmaste toa efter x antal drinkar=) vi hade en trevlig kväll, trots den mindre bra musiken som spelades på stället=) tack girls för en härlig kväll, när ska vi göra om det=)
   

efter 2 panodil o mängder med vatten=) så kunde söndagen spenderas ute i naturen på anders gård. nånstanns inom mig finns nog en liten bondetös, jag gillar landet, de söta vildsvinen, alla fina vitsippor o att köra 4 hjuling riktigt fort genom skogen=) vi grillade korv vid en damm, drack ytterligare vatten o bara njöt av det härliga vädret. fick hålla ett litet vildsvin som bara var en vecka gammal, världens sötaste<3<3<3 den försökte dock rymma från mig en gång=)
  

nu drar en ny vecka igång, jobba idag, ledig imorgon=) mjukstart på veckan, härligt!!! så imorgon om det är fint väder ska jag nog mest bara ligga i solstolen vi köpte från city gross igår, ha ha längtar=)

ha en bra dag, kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Ida B

Tack själv, det var super trevligt :)

Och gud vilken söt lite vildsvins unge. Kram ida

2009-04-27 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0