22 april 2009

vilken bra dag det var igår=) träffade som sagt lilla ivan som fyller 6 månader idag, storebror simeon, syster o hennes man i deras nya hus. medans alla andra fixade med flytten, packade in i skåp, satte ihop nya möbler mm så passade jag lilla ivan, vilken lycka för mig, han är underbar<3<3<3 en sån liten plutt, han e sååå himla fin o snäll, skrek inte fast moster knappt vet hur man bytar en blöja, hihi! men det gick bra. stora fina ögon o hans leende kan man inte titta sig mätt på. jag hoppas min bebis blir lika fin som han<3 det var himla skönt för simeon va inte alls blyg för mig igår, vi lekte med lego, byggde hus o bilar. det var riktigt skoj, många år sen jag gjorde det sist=)

efter besöket körde vi till burlöv center för en snabbis där. blev 4 glas i en serie som jag har sen innan...perfekta drink glas=) träffade härligaste måns! sen inom systemet för lite påfyllning av en massa goda cider. på kvällen lagade jag mat till oss, goda goda fiskbullar med potatismos, yummie! sen kollade jag ugly betty o dh, medans martin glodde på fotboll, han blev så lycklig att han sprang runder här när arsenal gjorde mål, haha han e lite tokig!

det var typ gårdagen det, idag e de onsdag o jobbedags, ska bli skoj att komma till jobbet=) o sen träning ikväll när jag e hemma igen. ha en bra dag, kramar<3

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

va läser jag?

bytt du blöja?

du låste inte in dig och tvinga någon annan hahaha :D

2009-04-22 @ 17:22:56
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0