20 april 2009

igår var andra gången vi var ute o sprang i skogen, förbättrade min tid på vår runda med hela 5 minuter. nu vill jag ut igen, ja inte just nu klockan 23:15 i mörkret, i skogen. hade nog hellre sprungit naken genom eslöv än ut i skogen vid denna tiden, fy va kusligt! iaf jag vill springa springa springa, få bättre tid, kunna springa längre, bli bättre, my god va har hänt? det är rätt jobbigt, får jätte ont i mina vader, de är inte vana vid den aktiviteten, hihi=) men stretchar längs vägen så känns det bättre...du har kanske något bra tips jessica för att inte få så onda vader=) kanske extra höga strumpor kan göra det bättre, det får bli min nästa investering=)

imorgon är jag ledig, ska hälsa på syster, simeon o sötaste ivan i deras nya hus. ska bli härligt att träffa de små, pussa på ivan som e för liten för att säga nej till mina pussar<3<3<3 han e det finaste som finns, lilla hjärtat!!!

på lördag kanske jag o angelica ska till entre o kolla läget, måste handla en outfit till kvällens party...det ska bli roligt med fest...dansa, dricka o ha skoj, cant wait=)

fast det jag längtar mest efter nu e sängen, fluffig o kall. sov gott<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0