2 april 2009

idag har det varit ett helt underbart väder!!! jag kunde ha dörren till balkongen öppen, gå ut o kika på mina nyplanterade penseer o känna vårvärmen....det är UNDERBART med balkong, bara så ni vet=) jag har hittat möblerna jag vill ha därute, så nu ska de inhandlas en dag. affären låg i staffanstorp, där e man aldrig...bara de gångerna som man kör igenom för att komma till sturup=)

imorgon e jag ledig, då ska jag ta en prommis ner till city, kanske handla för mitt presentkort på nivaldos, kolla lite  i affärer, snacka med angelica o definitivt äta en glass, boms glassbar har väl öppnat=) i helgen blir det jobb, men de e skoj, ska jobba med lana som e en riktig pärla=) när ska du ta med mig ut för party i malmö tro=) på söndag kommer denna godingen till center syd, alltid skoj med lite happenings på sitt jobb. idag handlade jag mitt tredje par skor på 2 veckor, oj oj! skyller på att det är billigt=) dessa kommer från den nyöppnade affären Deichmann skor på center syd. va där bara en snabbis innan jobb men hann se många godingar=) den affären kommer att bli farlig=) dessa var iaf ett par typ gladiatorsandaler i beige med guldnitar, mkt mkt snygga=)

nästa vecka e de påsk, fick den sötaste lilla ring asken av anki idag. va som ett ägg med en liten kyckling som tittar ut från toppen...det enda som fattas e ringen o lämpligt nog har jag tagit hem lite kataloger med fina ringar i idag som jag ska lägga ut lite varsom helst här hemma så martin fattar vinken, hihi=) jobbar hela påsken förutom söndagen, så på lördagen har jag stora förväntningar om att det blir partaj, wiiieee!!!!!


denna bild e tagen då jag gjorde en prova på hos Emelie Ohlsson, himla skoj men oj vad skumt att någon skulle fotografera mig, jag som helst inte e med på bild...som pappa brukar säga "antingen blir man snygg eller så blir man lik sig"

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygging där! Gud vad fin bild;) Tänkte bjuda upp dig och martin en dag sen när det börjar bli lite mer sommar och grilla lite i sommarstaden. Blir kanske i maj eller juni när jag slutat praktiken och så. Hade ni känt för det?=) kram på dej

2009-04-09 @ 12:12:56
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0