17 april 2009

idag mina vänner har jag varit ute i skogen o sprungit, ja inte från nått tokigt vildsvin utan motions sprungit. trodde aldrig att det skulle hända efter man blivit så negativt inställd till det i högstadie/gymnasium. jag springer gärna efter en boll, men springa bara för att springa, fy så tradit!!! men man ska ju aldrig säga aldrig...!!! så efter att vi varit o inhandlat en ny sportbehå på intersport, så begav vi oss ut i det fina vädret. det här med sportbehåar ingen rolig historia, de sitter inte som de ska, är dyra o typ gjorda för dem som knappt har några bröst. men nu fanken så har jag hittat en som sitter som berget, har lite svårt att andas men sötnosarna blir där de ska, så det får det vara värt=) iaf, det var tidvis riktigt roligt att kuta rundor, körde intervaller, för några längre sträckor klarar jag inte...ÄN=) sprang ifrån martin en gång så han fick kämpa för att komma ifatt, ha det var kul=) har nog ändå rätt mkt spring i benen som inte har visat sig på några år nu, men det ska det bli ändring på. när vi väl kom hem var jag rätt så slut. kvällen har spenderats med en ny bok, thai mat o en massa vatten. nu blir det sängen för imorgon e det jobb med anki, yeay=)

ha en härlig lördag, kom gärna till center syd o hälsa på...då blir jag glad...kramar<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

vad är det jag lääääser?

NINA SPRINGER :)?? vad skoj hihi



när skall vi leka kompis? :)

2009-04-18 @ 10:04:38
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Ninis! Det är rätt skönt att springa när man kommer in i det=) Har också börjar min peridod nu, sprungit två gånger hitills, tredje imorgon. Skönare att träna ute när det är fint väder tycker jag. Jobbar du nästa helg föresten? Ha det så bra, kram emma

2009-04-18 @ 16:24:43
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

hihi visst, och håll med, den rosa e så du ;)

tihi.

2009-04-20 @ 07:41:12
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0