14 april 2009

vilken härlig dag det har varit=) har hunnit med massor, städat o sorterat i pysselrummet, fixat på balkongen, träffat mamma, gått lite i affärer o inte handlat något=), lagat middag o bakat blåbärsmuffin till min älskling, suttit på balkongen o njutit i solen, ohh va det är härligt med balkong, i love it! just nu sitter jag i sängen o kollar dubbelavsnitt av DH, martin kollar fotboll i tv rummet o fotboll klarar jag mig bra utan=) ohh jag gillar lediga dagar som man får något gjort på, det är skönt att relaxa, men känns himla bra att få saker fixat. när man var yngre, hmmm, så föredrog man att slappa o skjuta upp saker, betyder detta att jag har blivit vuxen nu, ja jag tror det, hjälp!!! jag föredrar att gå runt med en trasa o damma än att slappa framför tvn, okej=)

nu ska jag maila lousie i sydafrika, en uppdate om vad som har hänt här hemma. i miss you<3

ohh sex and the city på trean nu, bye bye=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0