13 april 09

då var påsk helgen över för detta året, mycket jobb har det varit, men har hunnit träffa mina nära o kära<3 det finns inget bättre än familjen, det är så himla härligt att bara träffas o äta gott. igår var vi här hos oss o åt mat av massor, bla en underbar potatis tårta som pappa gjort, mums!!! o såklart åt vi en hel del godis oxå. men nu får det vara slut på det=) imorgon är jag ledig så jag hoppas på soligt varmt vår väder så jag kan sitta ute på balkongen o ha det skönt. börja läsa en av mina nya böcker hade jag tänkt mig. sen kanske kila hem till mamma o sy en gardin. har köpt fint tyg, men tyvärr syr det inte sig själv=) annars på veckoplaneringen står jobb i 4 dagar till, sen e jag o min älskling lediga tillsammans på fredag, då ska vi kanske till ikea o handla lite, wiieee. jag frågade han om ullared innan men det låtsades han inte höra, hmm, jag som vill dit=)

jag har hittat ett par underbara skor på scorett, jag villlll ha dem, enda kruxet är att de har 13 cm hög klack o det är jag inte van vid som har gått i platta skor i hela mitt liv, men min gud va snygga de är. kan man köpa ett par skor för att bara ha dem hemma för att titta på??? finns de kvar i min storlek på onsdag, då bannemaj ska de bli mina!!!

sitter o kollar lite på tv, Harry Potter går på trean, den första filmen, så små o pyttiga de är, jätte söta=) längtar tills den nya filmen kommer, tror den har premiär i sommar nångång.

nu ska jag fortsätta testa mig själv i hur många svenska ord jag kan skriva på en minut på denna sidan. testa gärna själv o skriv till mig vad ert rekord är. mitt är just nu 28 ord i minuten. jag trodde att jag var mycket bättre på det, tycker att jag skriver rätt så fort, men tydligen inte=) är bättre på det när jag skriver på engelska, då hamnade jag nog på 35 ord i minuten, rätt bra=)

god natt, sov så gott<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

jag fick också 28 ord i minuten på svenska=) haha man blir lite stressad;)

2009-04-14 @ 00:23:21
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0