5 september 2008

jodå åkte på en riktigt rejäl förkylning, både jag o martin. har typ legat hel deckad i sängen sen i onsdags med huvudvärk o feber. aja det kunde varit värre, men en förkylning e fan inte skoj!
aj aj aj, det bultar o de bankar=) tog oss en liten sväng till öb idag o då blev man helt slut, de va jobbigt! annars har vi varit hos mamma hela dagen o blivit ompysslade, hon e då bäst av alla<3<3<3

nu bara myser jag under mitt tjocka duntäcke o har det himla bra, kollar lite tv=) ha en bra helg, kram!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh krya på dig vännen <3 kramar maya o jessica

2008-09-06 @ 09:02:37
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: emma

Tack för kortet! så härligt med rhodos. Krya på dig, jag blev sjuk i måndags och är fortfarande inte helt frisk. Jäkla förkylning och feber:( hur ser er nya lya ut föresten?=) å vart ligger den? kramis

2008-09-06 @ 17:05:10
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2008-09-06 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0