3 september 2008

då var man hemma igen efter en underbar semester, fast ledig är jag ju fortfarande, härligt! vi har haft det toppen med sol o bad varje dag...o då kan det ju knappast bli bättre, rhodos är härligt, där finns det mesta, eller kanske tom allt=)

så nu är vi hemma på malmgatan hela familjen, nina o martin o den svarta lilla hårbollen, kitty=)  o ÄNTLIGEN min resväska som tog sig en extra semester...först till itailen sen amsterdam, sthml, malmö o finally kände den för att komma hem till mig, ahhh gissa om jag fick panik på flygplatsen när min nya fina hallonröda väska aldrig dök upp, trodde fan att det var ett skämt!!!! men nädå den var väck. jag sa till martin när vi satt på planet att jag tyckte det var så skönt att vi fick med väskorna utan att betala nån övervikt(pga lite för mkt shopping, oops=), att allt var löst osså e inte ens väsk fan med på planet, grrr!!!! men nu har jag varit med om det, hoppas det inte händer igen!!!

                             
vilket underbart hav, alldeles turkost glittrande o 28 grader varmt, close to paradise.....!!!

lite bilder får det bli...denna här från den nordligaste platsen på rhodos, alldeles vid akvariet, kan berätta att det blåser en hel del där, tur man inte har peruk, då hade den varit i turkiet på 5 röda=)
                vackra vackra kalithea, men ack så varmt, som i en kokande kastrull. jätte fint att snorkla, helt nyrenoverat place med underbar restaurang o utsikt. många söta skabbkatter där, vill ta hem dem alla=)

lite obligatoriska turistbilder på den fina hinden i hamnen...det var här kollossen stod för x antal tusen år sen, som senare rasade o är en världens 7 underverk.
               oxå i mandrakihamnen, this is the place till att dricka en massa goda paraply drinkar med havet som utsikt, yummie!!!

nä kära vänner, dags att packa upp mina 3 väskor från väskan, blev ju som sagt lite shopping, hihi!!! bla denna sötnosen, den rosa o vita gulliga saken, mjau=)
 godnatt sweethearts<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad härligt det ser ut :D:D:D:D

verkar som resan var toppen.

tack för kortet=)

KRAM

2008-09-03 @ 16:48:22
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0